Читання 3 клас. Дистанційне навчання в умовах війни.

09.06.2022 р.
Тема: В. Верховень "З що ми любимо літо?".
  Прочитайте виразно вірш у підручнику на с. 158.
08.06.2022 р.
Тема: Робота з дитячою книгою. Оксана Лущевська "Літо", "Я - мов зайчик".
  Прочитайте виразно вірші у хрестоматії на с. 87.

07.06.2022 р.
Тема: Робота з дитячою книгою. Катерина Бабкіна "Мсьє Жак та квітнева риба".
  
 Послухайте аудіозапис та пройдіть онлайн тест.


06.06.2022 р.
Тема: Робота з дитячою книгою. Катерина Бабкіна "Мсьє Жак та квітнева риба".
  
 Тема розрахована на 2 уроки. Опрацюйте в хрестоматії  с. 112-117 .

02.06.2022 р.
Тема: Робота з дитячою книгою. Мар`яна і Тарас Прохаськи "Самостійне життя".
   
Пройдіть онлайн тест за прочитаним твором. Зверніть увагу на те, що тест буде відкритий тільки з 2 червня 11:00 по 3 червня 22:00. Час виконання лише 40 хвилин та лише одна спроба для проходження тесту.  

31.05/01.06.2022 р.
Тема: Робота з дитячою книгою. Мар`яна і Тарас Прохаськи "Самостійне життя".
   
Тема розрахована на три уроки. Прочитайте  уривок в хрестоматії на с. 154-161. По завершенню потрібно буде здати онлай тест, який буде надано на останньому третьому уроці.

30.05.2022 р.
Тема: Робота з дитячою книгою. Галина Ткачук "Нерозмінна монета".
  
 Опрацюйте в хрестоматії  с. 144-147 .

26.05.2022 р.
Тема: Діагностувальна робота. Читання вголос. Робота з дитячою книгою. Саша Кочубей "Володарка лісу".
  
 Опрацюйте в хрестоматії  с. 140-143 та послухайте аудіо повість.

25.05.2022 р.
Тема: Діагностувальна робота. Читання вголос. Робота з дитячою книгою. Сашко Дерманський "Мрія Маляки".
   
Прочитайте  уривок в хрестоматії на с. 96-99.

23/24.05.2022 р.
Тема: Валентина Вздульська "Потяги".
 
Тема розрахована на 2 уроки. Опрацюйте оповідання в хрестоматії  с. 50-55 та пройдіть онлайн тест. Зверніть увагу на те, що тест буде відкритий тільки  до 24 квітня до 21:00. Час виконання лише 40 хвилин та лише одна спроба для проходження тесту.  

19.05.2022 р.
Тема: Узагальнення знань.
 Опрацюйте  в підручнику  с. 156-157. Складіть казку про пригоди одного із героїв чи героїнь прочитаних творів у підручнику. Намалюйте ілюстрацію.
16-18.05.2022 р.
Тема: Сергій Куцан "Зюзя".
 
Тема розрахована на 3 уроки. Опрацюйте повість в підручнику на с. 150-155, по завершенню пройдіть онлайн тест.


12.05.2022 р.
Тема: Д. Білоус "Кожну літеру ціни".

Перегляньте відео та опрацюйте в підручнику с. 149, виконуєте 1-4 завдання до вірша. 


11.05.2022 р.
Тема: І. Андрусяк "Хмари".
Зустріч в зум о 9:15. Хто не зміг приєднатися, опрацьовуєте в підручнику с. 149. Дати відповіді на запитання в кінці вірша.
10.05.2022 р.
Тема: Діагностувальна робота. Читання мовчки.
Читаємо текст мовчки, а потім письмово виконуємо 1-8 завдання. 

3 клас

Діагностична контрольна робота: читання мовчки.

Євген Гуцало «Зайці»

ПІ учня_________________________________________

 Дата __________________________________________

Зайці

- А мороз аж сміється, такий міцний, - розказував батько, вернувшись додому. -  Ішов я через леваду, а заєць вискочив просто з-під ніг, і якби хоч злякався, якби дременув, а то ледь-ледь чеберяє лапами, хоч за вуха хапай. Тепер у полі все завіяно снігом, то зайці до села внадилися – на городах та в садках їм легше прогодуватися. Це ж можуть і молоді яблуні в нас пообгризати. Василько глянув крізь шибку на засніжений садок, одягнув кожушка, озув биті валянки – й надвір. Поки йшов до погреба, мороз веселенько так і співає під ногами.

У погребі Василько набрав моркви, з капусти наздирав листків і побрів городом до саду. Під стовбурами молодих яблунь він клав де морквину, а де капустяне листя. І радів: уночі зайці не стануть обгризати кору на деревах, матимуть смачнішу поживу.

Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка.

Та тут під грушею хтось уже поклав моркву. А також майстерно прилаштував дротяне сильце. Василько, гамуючи хвилювання, відв’язав мудру пастку і шпурнув її подалі в дерезу.

А вранці сусід,прокидаючи від хати до воріт стежку, розказував Васильковому батькові:

- Ох і зайці у нас цієї зими! І, мабуть, здорові, бо вчора зірвали у мене біля груші пастку. А слідів не лишилося. За ніч усе снігом замело.

Василько прислухавсь до їхньої розмови. Він прив’язував шматочок сала на калині – для синичок – і хитро всміхався.

 

Завдання:

1. У яку пору року відбуваються події у тексті?

А навесні

Б взимку

В восени

2. Які тварини внадилися до села?

А зайці

Б вовки

В ведмеді

3. Хто врятував молоді яблуні від зайців?

А сусід

Б батько

В Василько

4. До якого жанру відноситься текст?

А оповідання

Б казка

В вірш

5. Чим Василько підгодовував тварин взимку? Запиши продовження речень.

Синичкам давав_____________________________________________________

Зайцям давав________________________________________________________

6. Підкресли слова, якими можна охарактеризувати Василька.

Хоробрий, жадібний,добрий, ледачий, працьовитий, хитрий.

7. Пронумеруй послідовність розгортання подій у тексті.

□ Василь прислухався до їхньої розмови і хитро всміхався.

□ Тепер у полі все завіяно снігом, то зайці до села внадилися.

□ Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка.

□ Хлопчик відв’язав пастку і шпурнув її подалі в дерезу.

□ У погребі Василько набрав моркви та капустяних листків.

8. Запиши відповідь на запитання.

Як ти оцінюєш вчинок Василька? Чому?_________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 

09.05.2022 р.
Тема: Досліджуємо медіа. З. Мензатюк.
Досліджуємо медіа. Дізнаємося більше про З. Мензантюк з інтернету. Знайдіть в інтернеті одну із казок письменниці,  про які говориться у відео та опрацюйте одну на вибір.


04/05.05.2022 р.
Тема: З. Мензатюк "Квіти з Петриківки"
Тема розрахована на 2 уроки, 4 та 5 квітня. Опрацюйте в підручнику оповідання на с. 143-145. Перегляньте буктрейлер до книжки "Катрусині скарби". Дайте  відповіді на запитання в кінці оповідання та намалюйте квіти з петриківського розпису та калини (завдання 13 на с. 146) .

03.05.2022 р.
Тема: Робота з дитячою книжкою. 
Вірші Тараса Шевченка з ілюстрованої збірки "Вечірня зіронька"
Обрати один із віршів Т.Г. Шевченка та навчитися його виразно читати, зробити відео запис та відправити в особисті повідомлення. 

02.05.2022 р.
Тема: Тарас Шевченко"Село"
Опрацювати в підручнику с. 142-143. Ознайомитися з біографією Т. Г. Шевченка. Вивчити вірш напам`ять, зробити відео запис та відправити в особисті повідомлення. 

28.04.2022 р.
Тема: Байка. Леонід Глібов "Ластівка й Шуліка"
Опрацювати в підручнику с. 140-141. Вивчити байку напам`ять, зробити відео запис та відправити в особисті повідомлення. Вивчити визначення, що таке байка.


27.04.2022 р.
Тема: Акровірш. Леонід Глібов "Хто вона?"
Опрацювати в підручнику с. 139-140. Ознайомитися з біографією Леоніда Глібова, вивчити визначення, що таке акровірш та скласти акровірш до слів: пролісок, фіалка, ряст (на вибір).


26.04.2022 р.
Тема: Леся Українка"Стояла і слухала весну" та "Давня весна"
Опрацювати в підручнику с. 137-139. Ознайомитися з біографією Лесі Українки, прочитати виразно вірші та вивчити напам`ять вірш "Давня весна".


25.04.2022 р.
Тема: А. Царук "Аромат весни"
Опрацювати в підручнику с. 136-137. Прочитати виразно вірш та дати відповіді на питання після вірша.
21.04.2022 р.
Тема: О. Буцень "Як приходить весна"
Опрацювати в підручнику с. 135-136 та пройти онлайн тест за посиланням. Зверніть увагу на те, що тест буде відкритий тільки 21 квітня до 22:00. Час виконання лише 40 хвилин та лише одна спроба для проходження тесту.  
Код для входу  1204186


20.04.2022 р.
Тема: Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.


19.04.2022 р.
Тема: Узагальнення знань з теми.

У підручнику опрацювати с. 134. 4 і 5 завдання (квіточки) виконати письмово.

14-18.04.2022 р.
Тема: За Н. Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом».

Тема уроку розрахована  на два дні. Опрацювати в підручнику фрагмент оповідання с. 129-133 та дати відповіді на запитання. Послухати аудіозапис.

12-13.04.2022 р.

Тема: За Т. Стус «Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні» (фрагмент)
Тема уроку розрахована на два дні. Опрацювати в підручнику с. 126-128 та пройти онлайн тест за посиланням. Зверніть увагу на те, що тест буде відкритий з 10:00  12 квітня по 18:00 14 квітня. Час виконання лише 40 хвилин. 

 

11.04.2022 р.

Тема: Оксана Караванська "Вишиванка"
Опрацювати в підручнику с. 124-126 та пройти онлайн тест за посиланням. Зверніть увагу на те, що тест буде відкритий з 10:00  11 квітня по 18:00 12 квітня. Час виконання лише 40 хвилин.  



07.04.2022 р.

Тема: Язиката Хвеська. Українська народна казка.

Перегляньте казку "Язиката хвеська" та виконайте тестові завдання! Бажаю успіху!
Зверніть увагу на те, що тест буде відкритий з 08:00  7 квітня по 18:00 8 квітня. Час виконання лише 40 хвилин. 


06.04.2022 р.

Тема: Узагальнення з теми.

Опрацювати в підручнику с. 123. Придумати та записати фантастичну або пригодницьку історію, яка могла трапитися з вами, вашими друзями (подругами) чи домашніми тваринами.

05.04.2022 р.

Тема: Робота з дитячою книжкою.

Переглянути відео урок та прочитати казку на вибір.

04.04.2022 р.

Тема: Ірен Роздобудько "Я зніматимуся в кіно"

В підручнику опрацювати с.120-122 та пройти онлайн тест за цим посиланням: 

Онлайн тест за темою Зверніть увагу на те, що тест буде відкритий з 10:00 4 квітня по 18:00 5 квітня. Час виконання лише 40 хвилин.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Букет квітів